Create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, April 11, 2009

Testimoni Pengguna EUMORA


Lihat sebahagian daripada testimoni di bawah..

  • faziraniq : dah citer dah kan kat umah lama...memang puashati la dengan sabun nie....bab glowing tu belum lagi kot..tapi pores mengecil tu yang bess tu....den beli ari seketol jer...x abis2 lagi...dan dua bulan lebih dah guna. Mesti ko senyum lebar punya tengok muka sendiri....biar la org lain xtegur kata cantik..tapi kita sendiri nampak diri kita makin cantik kulit muka..percayalah kata den nie..hehehehe
  • datinmarissa : i pakai ok...i suka sangat...bila makeup tu nampak cantik jer..time period xleh sembahyang tu ..i makeup dari pagi sampai ke petang makeup tu cantik jer dimuka...berseri la...
  • darlink : selamat ber"EUMORA"...:) so far mmg puashati..
  • neQin : ni testimonial aku plak..aku baru kawin 15 march aritu..masa nak akad nikah jumaat tu mak andam aku punye la susah payah tenteh foundation nak tutup jerawat kat dahi n pipi..sbb jerawat baru nak ari tu..memang obvious la jerawat aku..esoknye masa kenduri rumah aku..mak andam aku tanya..apsal muke ko arini nampak lain ek..dia kata jerawat muke aku makin kecik n muke cerah sket..aku pon citer la aku pakai eumora sume2..last2 skang dia pon pakai..seb baik la aku jmpe eumora nie..kalo x alamatnye muke aku dh mcm batu agaknye..:lol:


Masalah: Kedutan di dahi
Hanya memakai EUMORA selama 3 minit, kesan kedutan berkurangan

Masalah: Kulit kering
Selepas 5 minit memakai EUMORA, kulit kelihatan lembab dan tona warna kulit semakin cerah.

Masalah: Liang roma/pori yang besar
Selepas seminggu memakai EUMORA, liang roma/pori tertutup dan kulit muka menjadi halus.

Masalah: Jerawat
Selepas 3 minit menggunakan EUMORA , jerawat kelihatan mengering.

Masalah: Kudis
Kudis akan mula mengering dan mengecut selepas 5 minit menggunakan EUMORA.


Masalah: Parut
Selepas 2 bulan menggunakan EUMORA, parut di wajah menghilang dan wajah semakin cerah.

EUMORA merupakan Facial Bar ALL IN ONE yang memang ajaib. Hanya 3 minit sahaja anda akan dapat melihat perubahannya.


NOW EVERYONE CAN HAVE BEAUTIFUL SKIN
THE ANSWER IS ONLY USING ONE PRODUCT..:: EUMORA MIRACLE BAR ::..
●European Ingredients ●Hydration MicroAlgae Factor ●Instant Results!
The finished product is not tested an animals and has no animal content